Tipy na zväčšenie penisu – TIP 3 – Kegelove cviky

V prípade tohto cvičenia nejde o nijakú novinku. Mnohí muži už si overili ich účinnosť a s radosťou sa k cvičeniu vracajú.

Autorom týchto posilňujúcich cvičení je Dr. Arnold Kegel, ktorý s nimi oboznámil verejnosť už v 40-tych rokoch minulého storočia. Pôvodne sa však jednalo o cvičenie pre ženy, ktoré sa po pôrode snažili o úpravu šírky vagíny.

Neskôr  vyšlo najavo, že pozitívny vplyv cvikov sa prejavuje aj u mužov. Niektorí muži sa Kegelovym cvikom vyhýbajú, pretože zväčšujú penis nepriamo.

Aj napriek tomu sú veľmi vhodné pri snahe o zlepšenie sexuálnej kondície a celkové posilnenie rozmnožovacieho ústrojenstva.

Čo môžem cvičením Kegelovych cvikov dosiahnuť? 

– zbavíte sa predčasnej ejakulácie 

– posilníte a predĺžite erekciu 

– získate pevný a zdravý penis

Pokiaľ ste začali praktikovať niektoré z posilňujúcich cvičení, nemali by ste Kegelove cviky vynechávať a mali ich čo najrýchlejšie zaradiť medzi svoje aktivity. Okrem zlepšenia erekcie Vám napomôžu dosiahnuť aj ďalšie výhody, týkajúce sa Vášho sexuálneho života.

TIP PROFÍKA: Pozrite si detailné videá masáží a cvičení na penis

Zoznam benefitov kegelových cvikov

+ Kegelove cviky vedú k dosiahnutiu pevnejšieho penisu a dlhotrvajúcej erekcie

+ Kegelove cviky zlepšujú prietok krvi v penise

+ Kegelove cviky majú významný vplyv na zdravotný stav Vašej prostaty

+ Kegelove cviky napomáhajú k vyrovnaniu Vášho erektívneho uhla. Niektorí muži totiž majú penis neprirodzene zahnutý smerom nadol, čo im znepríjemňuje alebo úplne znemožňuje pohlavný styk

Kegelove cviky nepriamo podporujú rast penisu. Vďaka schopnosti silnejšie a rýchlejšie prekrviť tkanivá v penise sa penis stáva tvrdším a mohutnejším

+ Kegelove cviky podporujú vyššiu produkciu spermií v semenníkoch

+ Kegelove cviky zintenzívňujú vnemy pri sexe a tým Vám súlož prinesie omnoho väčšie potešenie

+ Kegelove cviky majú priamy vplyv na silu Vašej ejakulácie. Známy pornoherec Peter North aktívne cvičí a na svojom blogu cviky vrelo odporúča

Kegelove cviky zlepšujú problematické močenie a samovoľné úniky moču (neobľúbená kvapka). Ak sa stáva, že Vám aj po úplnom vymočení vždy pár kvapiek skončí v slipoch, cvičením sa s touto nepríjemnosťou môžete rozlúčiť

Kegelove cviky dokážu posilniť zvierače močového mechúra. Už Vás viac nebude trápiť nutkanie niekoľkokrát za noc vstávať a utekať na toaletu

Kegelove cviky Vás naučia regulovať vlastnú a podľa potreby ju oddialiť. Toto ocení najmä Vaša partnerka, ktorá si po Vašom dosiahnutí orgazmu musela „pomôcť“ sama


Kegelove cviky
 

Kegelove cviky sú všeobecne nazývané ako sexercise (sexuálne cviky). Určite Vás s nimi oboznámi a bude Vám ich odporúčať väčšina lekárov, sexuológov a odborníkov v ordináciách či na internete.

Vďaka ich pozitívnemu vplyvu na sexualitu mužov i žien je zvláštne, že ešte nie sú povinnou súčasťou telesnej výchovy na školách.

Na ktoré partie sa Kegelove cviky zameriavajú?

Cvičenie intenzívne posilňuje svaly, nachádzajúce sa na vašom panvovom dne (pubococcygeus, skrátene PC sval).

VIDEONÁVOD: Inštruktorka vysvetľuje presný postup cvičenia kegelových cvikov

Ako lokalizujem svoje PC svalstvo?

PC svalstvo nie je úplne presné pomenovanie, pretože pri vykonávaní Kegelovych cvikov posilňujete aj ďalšie partie svalov (IC svalstvo, BC svalstvo). Pre zjednodušenie však budeme používať súhrnný názov PC svalstvo.

Samotná lokalizácia je veľmi jednoduchá a možno si ani neuvedomujete, že tieto svaly bežne využívate niekoľkokrát za deň. Keď budete najbližšie močiť a prúd moču zastavíte, práve ste na to použili PC sval. 

Ako mám Kegelove cviky vykonávať?

Cvičenie Kegelovych cvikov spočíva v sťahovaní PC svalstva v čase, keď práve nemočíte. Pokúste sa hneď teraz udržať svaly stiahnuté čo najdlhšie. Pravdepodobne sa Vám to nepodarí na viac než 2 sekundy.

Postupom času tieto svaly ochabujú a strácajú svoju pevnosť. Ak sval nedokážete stiahnuť vôbec, máte ho už veľmi zoslabnutý. V takom prípade sa výsledky cvičenia dostavia až po dlhšej dobe, no pozitívne je, že ste sa k cvičeniu vôbec odhodlali.

 


Kegelove cviky
 

 

Najlepšou vlastnosťou tohto cvičenia je, že si nemusíte napomáhať rukami a nohami. Cvičiť teda môžete kedykoľvek a kdekoľvek. Nikto si nič nevšimne a vy budete mať príjemný pocit, že pre seba robíte niečo dobré, aj keď Vám akurát nadáva šéf v práci alebo stojíte dlhú radu v potravinách.

NÁKUPNÉ TIPY: Aké potraviny posilňujú penis a erekciu? 

VIDEONÁVOD: Ďalšie cviky podrobne opisuje inštruktor Václav Vocásek 

 

Kegelove cviky cvičte každý druhý deň.

PC svalstvo spadá medzi kostrové svalstvo (väzivom sa upína k pubickej kosti). Rovnako, ako pri posilňovaní bicepsov vo fitnesscentre, by ste mali PC svalom dopriať čas na odpočinok, regeneráciu a rast. Tieto svaly je tiež možné preťažiť a to nechce nikto z nás. Cvičte 3 – 4 dni v týždni.

 

Vytvorte si Vlastný tréningový program

Počas prvých niekoľko týždňov:

Každý druhý deň vykonajte aspoň 50 stlačení (kegelov). Jeden kegel, teda jedno stiahnutie svalov, by malo trvať 1 – 5 sekúnd. Ak vydržíte sval stiahnuť iba na sekundu, nezúfajte. Vytrvalosťou sa prepracujete k omnoho dlhšej dobe stiahnutia.

Počas nasledujúcich týždňov:

Zvýšte si počet sérií na jedeň deň. Zostaňte pri sériách po 50 kegelov, no cvik vykonávajte viac krát do dňa. Stále cvičte iba každý druhý deň. Postupom času, keď bude cvičenie  neoddeliteľnou súčasťou Vášho dňa, môžete držať sval stlačený tak dlho, ako budete vládať.

TIP PROFÍKA: Ako zabrániť predčasnej ejakulácii? 

Časom sa dostanete na takú úroveň, že budete schopní stlačením svalov zastaviť prichádzajúcu ejakuláciu. Na to potrebujete dokázať zovrieť svaly na približne 10 sekúnd.

– Kegel vykonajte tesne pred dosiahnutím „bodu, z ktorého nie je návratu“ (to je bod, kedy sa semeno dostane do penisu). Doteraz by ste ejakuláciu udržať nedokázali.

– Držte sval stiahnutý približne 5 – 10 sekúnd.

– Keď ejakulácia odznie, ste pripravení pokračovať v súloži. Práve ste sa stali sexuálnym odborníkom!

MÁTE MENŠÍ PENIS? Tieto polohy sú pre vás to najlepšie 

 

Doplňujúce informácie o Kegelovych cvikoch:

– Kegelove cviky a zväčšenie penisu: Ak začnete svedomite cvičiť Kegelove cviky a pridáte ďalšie cvičenie (napr. Jelqing ), dosiahnete väčšie prekrvenie penisu. To ešte viac zvýši efektivitu jednotlivých cvikov. Akonáhle si teda vybudujete návyk na Kegelove cviky, pridajte si do tréningového plánu ďalšie cvičenie.

– Ak ste žena, cvičte Kegelove cviky tiež: Kegelove cviky zlepšia funkčnosť vagíny a pridruženého ústrojenstva aj Vám. Schopnosť stiahnutia vagíny je príjemná pre obe strany. Užite si väčšiu rozkoš!

– V prípade pretrvávajúcej predčasnej ejakulácie sa cvičenia nevzdávajte! Muži, ktorí cvičenie aplikujú krátko, môžu stále pociťovať problémy s predčasnou ejakuláciou. Čím väčší však Váš PC sval bude, tým lepšie ho dokážete stiahnuť a ejakuláciu oddialiť. Nevzdávajte sa a buďte trpezliví!

 

Tipy na zväčšenie penisu – TIP 3 – Kegelove cviky
4.13 (82.5%) 32 hlasov




Powered by the Product Review Wordpress Theme