Jelqing – ako správne vykonávať cvičenie na zväčšenie penisu?

V poslednom čase sa môžeme stretnúť s viacerými novšími či staršími, nepreskúmanými i overenými metódami na zväčšenie penisu. Jednou z nich je aj jelqing, o ktorom sa tvrdí , že je najzákladnejším z týchto cvičení.

Cvičenia na posilnenie penisu a podporu jeho rastu sú skutočne najvhodnejším spôsobom pre mužov, ktorí sa snažia vyhnúť užívaniu rôznych doplnkov stravy na zväčšenie a prekrvenie penisu.

Dovolíme si však tvrdiť, že kombináciou vhodného cviku s vhodným doplnkom dokážete dosiahnuť maximálny efekt. Voľba je ale stále na Vás a my sa Vám pomocou našich článkov budeme snažiť pomôcť nájsť tú najvhodnejšiu možnosť.

NAUČTE AJ PARTNERKU! Cvičenia a masáže na zväčšenie penisu 

Jelqing je veľmi jednoduchá praktika, ktorú muž praktikuje sám v súkromí svojho domova. Ide o rovnomerné prekrvovanie penisu iba pomocou vlastných rúk. Vháňaním krvi do penisu aj mimo stavu erekcie zabezpečíte precvičovanie drobných kapilár (dutých komôrok v tkanive Vášho penisu).

Ak premýšľate nad účinnosťou cvičenia, vedzte, že Vám ho vrelo odporučia aj odborníci, sexuológovia a najmä muži, ktorí cvičia pravidelne. Ďalšie informácie o jelqingu nájdete tu.

Nechce sa vám čítať? Youtuber Elbow učí jelquing v sprche spolu s vákuovou pumpou. Výsledok je ohromný!

Postup pri cvičení jelqingu

  • Na cvičenie si vyhraďte dostatok súkromia a potrebného času. Pred cvičením je vhodné (a zároveň príjemné) penis zahriať pomocou teplého uteráku alebo v sprche. Penis tak uvoľníte a rozcvičíte.
  • Na penis naneste dostatočné množstvo lubrikačného gelu. Ideálne šetrný výrobok na báze vody alebo oleja, ktorý pokožku nedráždi. Jelqing je možné cvičiť aj nasucho. Táto možnosť je však pre skúsenejších, pretože nesprávnym cvikom môže dôjsť k odreninám a následnému opuchu.
  • Navoďte si stav polovičnej erekcie. V tomto stave je totiž krv schopná prúdiť penisom, čo by pri úplnom stoporení nebolo možné. Ak sa Vám to hneď nepodarí a penis bude stále v stave plnej erekcie, vydržte a nechajte erekciu odznieť.
  • Pomocou palca a ukazováka vytvorte krúžok ako pri „O.K.“ geste. Týmto úchopom uchopte penis tesne čo najtesnejšie pri koreni.
  • Rovnomerným zovretím a nie veľmi silným tlakom postupujte až k žaluďu, no na ten už tlakom nepôsobte. Cieľom je pretlačiť krv v penise rovnomerne pozdĺž celej dĺžky.
  • Práve ste absolvovali svoj prvý jelq. Jeden by mal trvať asi 3 sekundy.
  • Podľa potreby môžete meniť ruky, čím zabránite prípadnej únave.
  • V prípade, že ste začiatočník, dbajte na zvýšenú opatrnosť pri cvičení. Dostatočnou lubrikáciou sa síce dá zabrániť väčšine poranení, no muži sú rôzni a niektorí majú tendenciu na penis vyvíjať skutočne veľký tlak a silu. Behom prvých pár mesiacov cvičenia odporúčame maximálne 150 jelqov za deň.
  • Tešte sa na výsledky. Okrem celkového posilnenia penisu, sily erekcie a tvorby semena Vás prekvapí aj jeho viditeľné predĺženie a rozšírenie.
  • Pri prípadných otázkach neváhajte pátrať po odpovediach na internete. Naša, ale aj mnohé ďalšie stránky Vám poskytnú cenné informácie o presnom postupe cvičenia a jeho účinkoch.

VYSKÚŠAJTE AJ kegelove cviky pre posilnenie svalov panvového dna

Zopár obrázkov pre zopakovanie


Jelqing - krok 1
 


Jelqing - krok 2
 


Jelqing - krok 3
 


Jelqing - krok 4



Powered by the Product Review Wordpress Theme