Kegelove cviky: podrobný postup v 10-tich bodoch

Kegelove cviky patria už takmer 70 rokov k účinným a overeným spôsobom na precvičenie svalstva panvového dna. V roku 1948 vyvinul túto metódu americký doktor Arnold Kegel. Od tej chvíle sa cvičenie stalo vyhľadávaným spôsobom, napomáhajúcim mužom a ženám zlepšiť svoju sexuálnu kondíciu.

Spočiatku sa totiž cviky odporúčali vykonávať iba ženám, no objavenie ich pozitívneho účinku na mužov na seba nenechalo dlho čakať. Ženám malo cvičenie priniesť zvýšenie vzrušivosti a sexuálneho libida, pozmeniť popôrodný tvar vagíny a zintenzívniť orgazmus.

Kegelove cviky

Mužom cvičenie zabezpečí spevnenie erekcie, schopnosť oddialiť ejakuláciu a viditeľne zväčšiť penis. Zároveň pôsobí ako prevencia proti močovej inkontinencii (mimovoľný únik moču), ktorá v súčasnosti postihuje čoraz viac mužov, vrátane tých neskôr narodených. Presný postup cvičenia Vám prinášame v nasledujúcich 10-tich bodoch.

Nechce sa vám čítať? Inštruktor Václav Vocásek detailne vyučuje kegelove cviky a cviky na svalstvo panvového dna vo VIDEU

 

Kegelove cviky bod po bode

1. Lokalizujte svoje svalstvo panvového dna. Tvoria ho (okrem iných) zvierače močovej trubice a análneho otvoru. Nachádzajú sa najmä v priestore medzi semenníkmi a análnym otvorom. Toto miesto sa označuje ako hrádza.

2. Natrénujte si zvieranie svalstva, v čom vlastne spočíva tento cvik. Najjednoduchšie s týmito svalmi pohnete pri močení, prípadne zadržiavaním „vetrov“ pri plynatosti.

Presne tieto svaly, ktorých prítomnosť inak ani nevnímate, sú tými, ktoré budete pri Kegelových cvikoch precvičovať.

3. Začnete v polohe ležmo. Podľa skúseností sa začiatočníkom najlepšie cvičí v ležiacej polohe. Ľahnite si preto na posteľ alebo priamo na zem.

Pokrčte kolená a snažte sa stiahnuť svaly, ktoré sme si opísali v predošlých bodoch. Zo začiatku bude stačiť, ak dokážete svaly stiahnuť na 2 – 3 sekundy.

Na rovnakú dobu svalstvo uvoľnite a cvik opakujte. Opakujte dovtedy, pokiaľ nebudete vládať. Verte či nie, pre začiatočníka bude problematické tento cvik vykonávať dlhšie.

EXISTUJÚ AJ INÉ CVIKY NA PENIS, napríklad jepquing 

4. Snažte sa navýšiť počet aj dĺžku trvania cvikov. Po niekoľkých mesiacoch správneho a pravidelného cvičenia budete schopní svalstvo zovrieť aj na 10 sekúnd. Závisí to jedine od Vašej trpezlivosti a vytrvalosti. Cvičte aspoň 3-krát denne po minimálne 10-tich opakovaniach. Intenzite sa však medze nekladú.

5. Po čase sa už nemusíte obmedzovať na cvičenie v ležiacej polohe. Skúsenejší cvičenci nemajú problém cvik vykonávať v sede, v stoji či počas chôdze. Ak cvik vykonávate správne a nezvierate iné partie svalov, nikto si Váš „tréning“ nemá šancu všimnúť.

6. Snažte sa sústrediť iba na svalstvo panvového dna. Jedine tak dosiahnete maximálny možný výsledok. Sústreďte sa, aby ste počas cvičenia ignorovali a nezapájali do neho svaly stehenné, sedacie ani brušné.

POZNÁTE ŠTATISTIKY VEĽKOSTI PENISOV? Tu sa dozviete, ako ste na tom 

7. Pri cvičení sa koncentrujte na dýchanie. Sprvoti sa tomuto prirodzenému reflexu zrejme neubránite, pribúdajúcimi skúsenosťami sa však naučíte dýchať pravidelne.

8. Na výsledky sa môžete tešiť už v priebehu niekoľkých mesiacoch poctivého cvičenia. Dôkazom, že ste cvičenie vykonávali správne, bude lepšia a pevnejšia erekcia, predĺženie pohlavného styku (vďaka Vami regulovanej ejakulácii) a zlepšenie prípadných problémov s únikom moču.

EJAKULUJETE PREDČASNE? Naučte sa vydržať dlhšie

9. Pokiaľ máte podozrenie, že cviky nedokážete vykonávať správne alebo sa Vám zdá, že cvičenie nemá nijaký efekt, spýtajte sa Vášho lekára. Každý odborník Kegelove cviky pozná a dokonca Vám ich aj väčšina z nich odporučí.

Sexuológ Vás naučí správne lokalizovať potrebné svalstvo a odpovie Vám na všetky otázky, ktoré ste inde možno nenašli.

10. Po čase vyskúšajte aj iné techniky. Na našej stránke nájdete množstvo ďalších tipov, ako zväčšiť penis a zlepšiť sexuálnu výdrž.

Zároveň sa snažte žiť zdravo, vyvážene sa stravovať a dopriať si pravidelný pohyb na čerstvom vzduchu. Absencia týchto vplyvov totiž napomáha vzniku problémov a nedostatkov s rozmnožovacím ústrojenstvom mužov a žien.

 

 



Powered by the Product Review Wordpress Theme