Tipy na zväčšenie penisu – TIP 2 – Jelqing

Jednou z techník, ako zväčšiť svoj penis, je metóda Jelqing. Jedná sa o cvičenie, pri ktorom nemusíte kupovať nijaké pomôcky a doplnky stravy. Pri správnom prevedení cviku sa nezraníte a nebudú na Vás vplývať nijaké vedľajšie účinky.

Na cvičenie si vyhraďte dostatok času a súkromia. Medzi palec a ukazovák chyťte žaluď. Penis natiahnite a v tejto pozícii zostaňte približne 2 až 3 sekundy. Opakujte série podľa vlastnej vôle. Smery naťahovania môžete ľubovoľne meniť. Neťahajte však za penis príliš silno alebo rýchlo, aby ste si nespôsobili úraz. Ak budete cvičenie robiť v pokoji a s opatrnosťou, nijaký úraz Vám nehrozí. Pri tomto cvičení je vhodné použiť jemný olej alebo krém. 


Jelqing - ako uchopiť penis
 

Jelq bod po bode

*Poznámka: S cvičením nezačínajte, pokým si dôkladne neprečítate celý článok a nižšie uvedené tipy a upozornenia!

1. Na penis naneste dostatočné množstvo maziva.

2. Snažte sa dosiahnuť a udržať približne polovičnú erekciu. Váš penis by mal byť mierne stoporený, no nie úplne, aby do neho mohla prúdiť krv.

3. Z palca a ukazováku vytvorte koliesko (gesto pre O.K.). Týmto úchopom jemne uchopte penis pri koreni, ideálne čo najbližšie pubickej kosti.

4. Nie prudkým zovretím postupujte po penise smerom k žaluďu. Použite takú silu, aby Vám zovretie nespôsobovalo bolesť. Ideálne je také, ktoré Vás nebolí, no efektívne tlačí krv do celého penisu.

5. Zovretie ukončite pred žaluďom. Na ten už by ste cvik používať nemali. Tento úkon sa nazýva jelq a prvý máte práve za sebou. Jeden jelq by mal trvať približne 2-3 sekundy.

6. Pri cvičení striedajte ruky, aby sa smer vytláčania menil rovnomerne.


Jelqing
 

Čo je to jelq?

Jelq je jednotkou cviku pri cvičení jelqingu. Pomocou vlastných rúk si masírujete penis od koreňa k žaluďu, čím do neho vháňate viac krvi (viď postup uvedený vyššie). Rozširovanie kapacity penisu pre nasiaknutie krvou zapríčiní jeho postupný nárast.

Je vďaka jelqingu skutočne možné svoj penis predĺžiť?

Touto otázkou sa zaoberá asi každý muž, ktorý premýšľa, či pre neho bude cvičenie prínosom. Na otázku existuje jediná odpoveď. Áno, jelqing Vám preukázateľne pomôže zväčšiť Váš penis. Síce sa presne nevie, kde táto technika vznikla a aká je stará. Niektorí tvrdia, že pochádza od starovekých Arabov, no dôkazy nie sú jednoznačné. Existuje viacero techník jelqingu, základom každej z nich však je zovretie a vtláčanie krvi (tzv. dojenie) do penisu.

Ako jelqing podporuje nárast penisu?

„Dojením“ penisu, teda zvieravým ťahom ruky od koreňa k žaluďu tlačíte krv až do tých najposlednejších komôrok tkaniva. Práve tento faktor spôsobuje postupné predlžovanie a hrubnutie penisu.

Táto technika funguje tak dobre práve vďaka tomu, že cvičenie vyvíja tlak na penis a jeho hladké svalstvo, cievy a zvyšné tkanivá. Dlhodobejším a pravidelným cvičením dosiahnete rozšírenie, zväčšenie a stvrdnutie penisu.

Vzhľadom na svoju preukázateľnú účinnosť je jelqing základným cvičením pre každého, kto sa usiluje o zväčšenie penisu či zmiernenie ďalších nedostatkov vo svojom sexuálnom živote. Bez ohľadu na to, či užívate doplnky stravy alebo ste si zaobstarali niektorú z pomôcok pre rast penisu, jelqing by mal byť trvalou súčasťou Vášho každodenného „tréningu“.

Na čo myslieť pred začatím cvičenia

Pri praktikovaní cvičenia budete potrebovať lubrikant. Najvhodnejšími sú mazivá na vodnej alebo olejovej báze. Vyhnite sa vysušujúcim mydlám a telovým mliekam, ktoré zvyknú pokožku podráždiť, čím dochádza k svrbeniu a začervenaniu.

Oslovení muži za vhodné mazivá označili tie na báze vody (KY Jelly, Astroglide, Enlargel). Posledný menovaný je dokonca špeciálne navrhnutý pre jelqing. Ako olejový lubrikant možno použiť bežný detský olej alebo Essential Vein Oil. Pri výbere oleja dbajte na obsah vitamínu E na posilnenie tvorby spermií a Aloe Vera na upokojenie a zjemnenie pokožky. S použitím vhodných prípravkov bude Váš penis jemný na dotyk (ocenia najmä ženy) a bude vyzerať zdravo.   

Ideálna miera erekcie při cvičení

Pre maximálny účinok jelqingu je vhodné navodiť si stav polovičnej erekcie. Penis by nemal byť úplne stoporený, pretože vzniká riziko poranenia. Ak je penis úplne ochabnutý, nenachádza sa v ňom potrebné množstvo krvi. V takom prípade by cvičenie nebolo efektívne.

Stupeň erekcie sa zväčša udáva v percentách. Erekcia typu „ležím v hotelovej izbe s Jennou Jameson“ by sa u väčšiny mužov rovnala hodnote 100%. Stupeň nulovej erekcie by sa dal definovať ako „videl som prababičku pri prezliekaní do nočnej košele“.

Pri jelqingu by ste sa vždy mali vyhnúť plnej erekcii. Vo všeobecnosti by mala byť Vaša erekcia v rozmedzí 50 – 75%. Mnohí muži sa domnievajú, že za plnej erekcie dôjde k zvyšovaniu výsledkov, no opak je pravdou. Pri plnej erekcii je penis celkom nasiaknutý krvou a ďalšia už jednoducho nemá kam prúdiť. Cvičenie v tomto stave by teda účinok nemalo.

Ak ste sa práve zoznámili s metódou jelqingu, môže Vás zo začiatku trápiť jeden problém. Tým je rýchle dosiahnutie maximálnej erekcie, ktorá bráni vo vykonávaní cviku. V prípade, že sa Vám to stane, chvíľu vydržte a nechajte erekciu odoznieť. Po ukľudnení penisu pokračujte odznova. Po čase si zvyknete a získaním praxe budete schopní erekciu regulovať.  

Jelqing & Efekt baseballovej pálky

V súčasnosti je známych niekoľko prípadov, kedy došlo k nežiadúcemu účinku cvičenia. Penisy mužov, ktorí jelqing vykonávali nesprávne, nadobudli po čase tvar baseballovej pálky. Žaluď sa teda stal najväčšou časťou penisu a telo penisu sa zužovalo smerom ku koreňu.

Táto deformácia sa našťastie nedostaví zo dňa na deň, preto sa netreba ničoho obávať. Problém je vskutku zriedkavý a je jednoduché vyhnúť sa mu správnym cvičením.

Je teda nutné nadobudnúť istotu v cvičení. Cvik sa musíte naučiť vykonávať rutinne. Uistite sa, že „dojíte“ celé telo penisu rovnomerne. Pôsobte rovnakou silou ako na časť pri koreni, tak na časť tesne pred žaluďom.  Začínajte vždy čo najbližšie pri pubickej kosti a plynule, nezmeneným tlakom zovretia postupujte až ku koncu.

Suchý jelqing bez lubrikácie

V prípade, že nemáte po ruke vhodné mazivo, no chcete si dopriať denný tréning, nevadí. Cvičenie je možné aj bez neho, je však nutné rátať s možnými komplikáciami. Suché cvičenie je menej sexuálne vzrušujúce, než lubrikované cvičenie. Suchý spôsob môže pôsobiť namáhavo na pokožku, dráždiť ju a vysušovať. Navyše hrozí riziko tzv. „efektu pneumatiky“. Ten spôsobí opuch penisu v okolí žaluďa, čo vyzerá, akoby ste mali okolo penisu natiahnutú pneumatiku. Opuch však odoznie v priebehu niekoľkých hodín a nie je až takou veľkou prekážkou. Pri cvičení sa mu môžete vyhnúť úplne. Stačí, ak budete s penisom zaobchádzať obozretne a citlivo.

Ak začínate s jelqingom, voľte cvičenie s lubrikantom

Vďaka použitiu lubrikantov pri cvičení dosiahnete plynulé „dojenie“ penisu. Nič nedrhne a nezasekáva sa. Preto je použitie maziva vhodné najmä vtedy, ak sa s cvičením ešte len zoznamujete. Ak sa naučíte správnu techniku, môžete lubrikant vynechať a skúsiť cvičiť iba nasucho. Obe metódy sú efektívne. Záleží tak iba na Vás, ku ktorej variante si vybudujete vzťah. Výhodou suchého jelqingu je to, že sa po cvičení nemusíte ihneď sprchovať a zmývať lubrikant. Preto môžete cvičiť aj tam, kde nie je možnosť umyť sa.



Powered by the Product Review Wordpress Theme