Základné cvičenia na zväčšenie penisu

Existuje viacero bezpečných a účinných cvičení na zväčšenie penisu, ktoré môžete vykonávať v pohodlí a súkromí Vášho domova. Niektoré sprevádzajú život mužov už odpradávna, ostatné boli vynájdené iba nedávno. Všetky sa však zameriavajú na rovnaký výsledok, ktorým je dosiahnutie trvalého posilnenia a zväčšenia penisu.

V článku si opíšeme postup cvičenia krok za krokom. Vyskúšajte niektoré z nich a presvedčte sa, že zväčšenie penisu je možné dosiahnuť vlastným úsilím a celkom zadarmo. Jedinou investíciou bude vaša trpezlivosť.

Jelquing

  • Podľa potreby naneste na penis lubrikant, ideálne prípravok na báze vody alebo oleja.
  • Palcom a ukazovákom vytvorte krúžok (gesto pre O.K.). Penis uchopte pri koreni čo najbližšie k ohanbiu. Pomaly ťahajte úchop po celej dĺžke penisu a skončite pred žaluďom (na ten už cvik neaplikujte). Tlak úchopu by mal byť stále rovnaký. Ťahajte vždy iba smerom od seba a nie naopak.
  • Do úchopu vložte takú silu, aby ste si nespôsobovali bolesť. Buďte opatrní najmä pri začínaní s cvičením. Postupne nájdete ideálnu silu zovretia. Zmyslom cvičenia je rovnomerne vháňať krv do penisu.

Jelqing
Viac informácii o Jelqingu nájdete TU.

Power Stretch

Pred cvičením musí byť penis v ochabnutom stave.

  • Uchopte žaluď medzi prstami tak, aby sa Vám nevytrhol zo zovretia. Penis natiahnite čo najďalej a vydržte v polohe 5 sekúnd. Opatrne so silou zovretia a silou ťahania!
  • Opakujte cvik s tým, že penis ťaháte smerom doprava. Mali by ste cítiť tlak a pnutie na ľavej strane pri koreni.
  • Penis ťahajte doľava.
  • Penis ťahajte smerom nadol.
  • Penis ťahajte smerom nahor.
  • Cvičenie opakujte v 10 až 15 sériách každý deň.

Kruhové naťahovanie

Pri cvičení musíte mať penis v ochabnutom stave. Uchopte penis ako pri Power Stretchi. Penisom vytvárajte kruhy v smere a proti smeru hodinových ručičiek. Robte kruhy 15 krát oboma smermi. Opätovne dbajte na nie príliš silné zovretie a ťah!

„V“ Stretch

Cieľom cvičenia je nahnať krv do tkaniva penisu a tlakom ho roztiahnuť, čo po čase zväčší ich kapacitu.

  • Penis musí byť v nestoporenom stave. Palcom a ukazovákom vytvorte O.K. gesto a zovrite medzi nimi žaluď.
  • Penis natiahnite.
  • Palcom druhej ruky zatlačte na koreň penisu. Tlačte na penis a postupujte po celej jeho dĺžke až k žaluďu. Penis sa Vám pri cvičení bude prehýbať do tvaru písmena V.
  • Od žaluďa sa znovu vracajte palcom ku koreni. Jedna „cesta“ palca by mala trvať cca. 10 sekúnd.
  • Cvičenie opakujte 10 krát oboma smermi.



Powered by the Product Review Wordpress Theme